miercuri, 7 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Nicolae


Scrisoare catre Mos Nicolae 

S-asterne zapada la noi, peste sat, 
Privesc pe fereastra
Si-afara-i ’noptat. 
Te-astept ca sa vii, 
De tine-am aflat. 
Si sper eu din suflet 
Ca nu m-ai uitat... 
Mi-ar placea, Mos Nicolae, 
Sa ma-ntalnesc cu tine, 
Sa-ti spun o poezie 
Si tu sa vorbesti cu mine. 
Eu ghetele le-am pregatit, 
Cu peria le-am lustruit! 
Si-ai sa crezi de-ai sa ma vezi, 
Ca, desi sunt tare mica 
Eu chiar cred ca sunt voinica!
Una la stanga, una la dreapta 
Si imediat perechea e gata! 
Sunt curate, periate, 
Ce mai... Parc-ar fi impachetate! 
Stau cuminti, 
La locul lor 
Si asteapta in pridvor, 
Ca sa le gasesti usor. 
Si cand eu ma voi trezi, 
Langa ele eu voi fi. 
Ca sa vad ce mi-ai adus,
Mosule cu barba alba, 
Ce te-ai dus, te-ai dus, te-ai dus...
Du-te, mosule, si-apoi...
Sa te-ntorci din nou la noi! 
Si poate ca-n al tau drum 
Ai sa-l vezi pe Mos Craciun...
Spune-i ca va asteptam, 
Sanatate va uram! 
Anu’ acesta, cel ce vine,
 Sa va fie numai bine! 
Sa ajungeti pe la noi, 
Tot mereu de sarbatori!


sursa http://kathya03.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu