miercuri, 7 decembrie 2011

Cizmulita femecata


cizmulite, ciorapii mosului. cadouri de craciun, mos craciun cluj, mos craciun de inchiriat, mos craciun acasa, inchiriere mos craciun, mos craciun la pret bun, inchirieri mos craciun, mos de inchiriat, costume de mos craciun, costumatie de mos craciun, anunt mos craciun, rol de mos craciun


Iubind in taina am pastrat tacere,
Gindind ca astfel o sa-ti placa tie,
Caci in priviri citeam o vecinicie
De-ucigatoare visuri de placere.
Dar nu mai pot. A dorului tarie
Cuvinte da duioaselor mistere;
Vreau sa ma-nec de dulcea-nvapaiere
A celui suflet ce pe al meu stie.
Nu vezi ca gura-mi arsa e de sete
Si-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
Copila mea cu lungi si blonde plete?

sursa http://kathya03.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu